呂爵安自爆冇諗過搵盧瀚霆柳應廷拍新歌《Elevator》MV (21:54)

文章日期:2022年04月05日

MIRROR成員呂爵安(Edan)於4月1日推出跳唱新歌《Elevator》,請來隊友盧瀚霆(Anson Lo)及柳應廷(Jer)、羅家英、阮小儀、《闔家辣》導演鄭晉軒演出MV,而MV上架至今已有逾168萬觀看次數,成績不俗。

Edan今晚在社交平台自爆本身沒想過搵兩位隊友參與MV拍攝,他留言「睇MV見到佢哋嗰陣Surprise嗎?本身冇諗過搵佢地出演呢個MV,點知 @shengwong_ @mag.gieee.e 話想搵兩個好唔似工人嘅人做,就suggest佢兩個。雖然我唔知 @jeremylaous(柳應廷)邊忽唔似,不過有個入型入格都好嘅。Anyways~ 有你哋兩位出現係開心嘅」。Jer留言「戲黎講,你識咩」反擊Edan,Anson Lo也說:「意思即係其實好唔想搵我地岀演?」立即惹來大批網民留言,「叫安安跪玻璃,我想睇呀!買定花生先」、「下次你(Edan)主動提出拍返教主MV打和啦」、「@ansonlht 支持撈豬打安安,@edanlui 打架打架打架」等。

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 盧瀚霆 柳應廷