伍詠薇還原遭女高層羞辱事件 恨跟姜濤演母子 (17:17)

文章日期:2022年04月07日

由林柏希主持的網上平台節目《月傾會》,最新一集嘉賓為伍詠薇(伍姑娘)。伍姑娘有份演出劇集《金宵大廈2》單元《雙魚》,她在劇中飾演神經質阿媽「芬姐」,為了角色還刻意減磅,整個人又凹又乾,她說:「《金宵大廈》第一輯,我真係唔係big fan,我冇睇晒,不過我知道口碑好受歡迎!我可以參加其中,對我嚟講係少少cult cult哋嘅片,幾得意,對一個演員嚟講,兩集要完成一個故事,如果寫得唔好,係好大鑊㗎!」

問到有沒有介意演蘇皓兒阿媽?真性情的伍姑娘即說:「黐線㗎!我之前做過黃宗澤阿媽啦(指《飛虎之潛行極戰》)!」今次為角色刻意減磅:「本身我都唔係肥底嘅人,我特登跌磅跌到去47kg,然後再dehydrate,拍緊嘅時候唔飲水、唔食嘢再dehydrate,乾住唔上妝!」

去到重頭環節「大膽答 冇膽食」,今次預備了伍姑娘最怕的食物—榴槤!林柏希首先問入行33年的伍姑娘,遇過令她發脾氣的對手是誰?她大爆有兩個,但就沒開名:「兩個字!男人!兩個!失蹤唔到,另一個飲醉!」

男星A玩失蹤,男星B就入廠拍劇拎住汽水罐,原來入面係酒:「因為我同呢個人真係好多戲。(酒氣勁?)真係汽水味囉,一身的酒氣,何以我會認得你!」問是否亞視年代藝人?伍姑娘說:「我仲去得邊度呀?」然後伍姑娘給了「芳華絕代」4個字提示。

跟住問伍姑娘,最曳做過哪一件事?她說:「最曳嗰件事咪讀中學嗰時,被迫踢入三合會囉,跟住咪1個打14個,我勁過甄子丹!」感情上面最曳呢?她說:「溝人哋老公囉!」識了幾多個有婦之夫?她說:「5個以內啦!」

回顧入行歷史,伍姑娘1989年亞姐出身,當年冠軍翁虹、亞軍萬綺雯、季軍趙靜儀,當年大熱的伍姑娘只獲「最上鏡小姐」。問她當年最不妥是誰?她說:「又係兩個字呀!翁虹其實係炒作到我同佢唔啱咋嘛,冇乜特別憎,當時可能憎幾嘢咁囉,即係可能覺得你咁樣撥咬啲頭髮,作狀,作狀到佢;萬綺雯『耶』一聲咁樣,作狀,即係呢啲囉!」

講到她2013年曾經離開TVB,當時報道有指伍姑娘曾被女高層羞辱,林柏希叫她還原當年實况:「當日就喺一個conference room,約咗我開會,再傾吓個角色!」伍姑娘立即女高層上身:「其實講晒㗎喇,你知唔知呀,林柏希(假設)做主角,林柏希都未知個劇情係點樣呀,你伍詠薇已經知道咗好多㗎喇已經!」

伍姑娘回憶:「跟住鬧到我呢,我開始唔反駁喇,因為見到你咁燥底,我識咗你咁多年,你咁燥底,我咪開始唔反駁。我話『唔係,我都係想嚟問一問呢個角色啫』,佢就執住呢一樣嘢,話你要咁多戲做咩啫,得呀,我寫好多場畀你都得,你咪棟喺度,即係something like佢冇話丫鬟,未必係呢兩個字!」然後繼續女高層上身:「林柏希都未必鍾意你做㗎!」

伍姑娘續說:「我嗰下真係着啦!我真係走,我話唔該晒,咁我考慮一下,佢話,咁咪好啦,你唔做嘅話呢,我哋搵第二個做呢個角色!」伍姑娘還表示一年之後,另一位女高層才找她了解詳情:「1年之後,有一位高高層問我,到底嗰日發生咩事,點解你唔作出解釋!」

講完拍劇秘聞,再談及婚姻生活,林柏希直接問:「依家嘅性生活愉唔愉快?定係dry咗好耐?」伍姑娘直言:「性生活少咗好多,因為對咗同一個樣20年,你試吓對一個女人20年,靚到李嘉欣咁樣呀,都要搵伍詠薇啦!(幾耐一次?)唔定㗎喎,咁8年都有一次嘅!你問我問題,你理得我點答你啫!」

談到老公練海棠,曾被拍得與妙齡少女出街,當年伍姑娘選擇原諒,她說:「我個人自己食嘢都…我係唯靈嚟嘅,食家,哈哈哈!我係冇嬲,我反而第一係諗吓自己,呢件事發生一定有原因,自己有咩問題,有冇問題,有問題,咁佢更加有問題啦,所以你嘅問題大啲,我嘅問題都有我嘅問題存在,大家商討囉,傾得埋就合,傾唔埋就分手!」婚姻危機變轉機,伍詠薇跟老公練海棠更珍惜對方!

入行33年,今年53歲的伍姑娘見慣大風大浪,亞姐出身,做勻亞視、無綫、有線及ViuTV多間電視台,伍姑娘還曾出道做歌星,一首《失落於巴黎鐵塔下》成為她的經典作。問到現在再聽有什麼感覺?她笑稱:「覺得自己唱歌似蔡楓華囉,個尾音唔得呀!」

林柏希再問她有沒有留意現今樂壇,尤其是最爆紅的MIRROR,伍姑娘說:「193(ERROR成員郭嘉駿)最近嗰隻歌都幾好聽喎!仲有姜濤《蒙著嘴說愛你》嗰啲啦,我覺得佢好勤力囉,我幾like佢,如果佢做我個仔,我會教得佢更加好!」

問到如果伍姑娘和姜濤拍戲,想演母子還是姊弟戀?伍姑娘說:「母子啦!」之後她又稱可以用《畢業生》橋段:「姜濤鍾意咗我,我其實係姜濤同學嘅阿媽嚟嘅,咁就得!」

最後提到亡夫翁江培,伍姑娘指如果當年不是翁江培提議她選亞姐,她好大可能已經行了另一條歪路:「我成日諗,我做乜嘢呀,我可能『華燈初上』咗!如果冇支明燈點過我,我應該會行歪路多,我覺得應該會做咗啲名媛呀,名媛唔係話壞呀吓,名媛之前呢,我應該會做咗,送上千萬溫柔嗰啲囉,舞小姐囉!」

問到是否依然想念亡夫?伍姑娘深情說:「邊個對過我好嘅人,我係記喺心裏面。翁生係我第一個明燈,亦都係我第一個丈夫,冇血緣關係但係最親密嘅人,佢教我最多嘢,係我老師亦都係我丈夫、係我明燈。如果冇佢教我點樣用第一張信用卡,我唔會去到今日咁有骨氣嘅伍詠薇!我係掛住你㗎,翁,所以我覺得啲人話我生命裏面咩遺憾,真係陰功呀,咩陰功啫,上天有好多嘢安排晒,我無悔第一段婚姻,因為第一段婚姻,令到我學識好多嘢,同埋係我真愛!」

(即時娛樂)