193邀藝人朋友到咖啡店試食打卡 小肥連環出錯𤓓到爆 (21:16)

文章日期:2022年04月08日

男團ERROR成員郭嘉駿(193)有創意又有生意頭腦,他與3名中學同學在疫市下,在土瓜灣合資開設精品咖啡店,昨日舉行傳媒預覽會。今天(8日)就輪到邀請朋友試食打卡,獲邀包括小肥、雷深如(J.Arie)、陳安立和未婚妻林希靈、跟193合作主持《戀講嘢》的郭奕芯等。

獲邀的小肥卻連環出錯,他自爆一直以為明天才是試食日子,更險誤導好友J.Arie,小肥寫道:「話說J仔(雷深如)發現得早,所以今日冇缺席,仲試到個好正嘅Brown Cheese同飲到我最愛嘅Dirty添!不過今朝我就荒喇,因為我一早搵同事幫忙訂花籃,所以即刻搵花店睇吓有冇得改今日送花,搞咗一大餐總算改到,鬆咗一口氣,但諗諗吓,今日係去打卡啫,好似星期日先開張喎,原本唔改都早咗一日,咁我做乜改今日?」

及後小肥再發現送給193的花籃,寫錯了對方咖啡店的名字,小肥將該幢建築物的名寫在Name Card上,令他尷尬萬分:「去到現場,見到個花籃,再見到3爺,3爺問我做乜塊面紅晒嘅,您話吖!我本來想影低個花籃嚟自嘲一下,但唔記得。」

(即時娛樂)