準媽媽蔡明思見紅兼宮縮急送院 夤夜穿羊水盼順產 (17:03)

文章日期:2022年04月10日

準媽媽蔡明思(Jessica)在Instagram貼出身在醫院照片,並表示待產中。她自爆「見紅」兼「宮縮」,又未知自己是否生得,故穩陣起見到醫院檢查,她寫道:「見紅咗兩日之後,終於有宮縮,尋日(9日)早上6點幾痛醒,一企起身又唔痛,但一瞓低又痛,到瞓左3/4個鐘之後,起身又見紅,所以最後中午決定,都係入院睇睇,其實我知自己未生得,因為我啲宮縮唔算好密,又唔算好痛,所以我知去醫院之後,一定係要返屋企。

去檢查完之後姑娘話我開咗一指,我都估唔到,但仲有九指要開,唔知要開到幾時,加上我宮縮唔算多,好輕微,所以唔似會好快,叫我考慮會唔會返屋企,最後決定返屋企等強啲嘅宮縮,仲買埋Pizza做晚餐。」

不過Jessica表示返家後覺得愈來愈痛,有時10分鐘痛一次,有時就20分鐘痛一次,她表示:「11點左右痛到6分鐘一次,都算幾痛,我就唔理佢係唔係有規律,馬上入院。

好彩有入院,之後痛到3分鐘一次,原來開咗兩指,等咗好耐個Covid報告,先可以叫麻醉師過嚟打麻醉,白白捱咗2個鐘頭痛,麻醉係世上嘅偉大發明!!打完麻醉即穿羊水,但都只係開咗2指,而家我要瞓下先。

希望一切順利,BB可以順利順產,原來宮縮痛都幾痛,但係係可以忍受嘅痛,不過我開到兩指就已經唔想忍,唔知開到4先打嗰啲會係點?好啦!唔講啦!祝我順產順利。」

(即時娛樂)