「波波」黃婧靈24歲生日 主動向梁朝偉集郵:我唔冲涼啦 (19:25)

文章日期:2022年04月12日

無綫女藝人黃婧靈(波波)今天(12日)24歲生日,她收到厚禮,原來波波巧遇影帝梁朝偉,偉仔還輕碰她的手臂影相,並喜獲影帝跟她講生日快樂。

波波在Instagram貼了和偉仔合照,她興奮留言:「今日生日其中一件開心事!人生有幾可見到梁朝偉大哥!人生有幾可見到佢之後可以同到佢影相!!人生有幾可係生日正日撞到佢再同佢影!!!」

她還憶述巧遇梁朝偉的事發經過及對話:「我拍拍佢(我無戴con)

我: 我有冇認錯人? 

巨星:無 

我:呀!!今日我生日呀你可唔可以同我影張相 

巨星:可以!

影完,巨星:生日快樂!佢仲同我揮手講byebye。

我原地窒息五分鐘加原地爆炸!佢一笑傾城,對眼好似梅杜莎咁,我成舊石咁,曾經我話過我想俾佢嗰十環打死,點知原來今日我係俾佢四個字嘅生日快樂擊破,我昏迷咗兩個幾鐘,好正呀!真係好正呀!!好多謝你肯同我影相。

#今年有梁朝偉同我講生日快樂 #冇諗過句生日快樂可以咁好聽 #冇諗過有人講生日快樂對眼可以電死人 #佢掂住我手臂 #我唔沖涼啦。」

(即時娛樂)