GO!執!事務所|Jeremy@MIRROR帶隊 教大家斷捨離 (23:11)

文章日期:2022年04月12日

MIRROR成員李駿傑(Jeremy)今年2月推出首支個人單曲《半》,他主持的綜藝節目《GO!執!事務所》亦於下周一(18日)首播。Jeremy於社交平台宣布這個好消息,「今次有我Go執事務所,隊長Aka,首席執事Jeremy(係時候要show下我真本事了)帶領住客服執事阿正(黃正宜),一個水瓶座唔鍾意執屋嘅執屋新手,但係我相信佢逐漸明白到執完屋之後嘅開心,一直都想合作嘅artist,今次如願了,好在有佢幫手做CS,我地事務所先順順利利。仲有氣場執事JanJan,好落力執屋,同時間會share好多其他關於氣場之類的資訊嘅奇女子,除了平時拍節目之外,還會教導我其他的知識,超好人、超Nice,大家記得留意佢俾嘅小tips。最後係收納執事阿橙,佢係我地呢個節目嘅中心,冇左佢點執到屋,同時間佢都係一個反差幾大嘅人,有佢係度除左學到好多野,每一日都好好笑,就係咁Go!執 事務所就是由我地四個組成,為大家解決一切需要斷捨離嘅空間,大家要記得收睇啦!」

ViuTV新節目《GO!執!事務所》是由Jeremy帶隊,召集收納執事阿橙、氣場執事Jan Jan、客服執事阿正,出心出力為香港大大小小家庭解決雜物難題,全面改善氣場。節目將於下周一起,逢星期一至五晚上11時播映。

(即時娛樂)