兒子1歲生日 Patrick Sir︰肥肥白白成個小巨人咁 (13:16)

文章日期:2022年04月14日

林溥來(Patrick Sir)和太太關宛珊(Kimmy)的兒子林若嘉(Preemo)昨天(13日)一歲生日,夫婦二人帶同兒子及愛犬DON DON拍攝家庭照。一歲大的Preemo拍攝期間表情豐富,一時天然呆,一時開心笑,一時張開嘴大喊,十分可愛﹗

Patrick Sir說︰「Happy birthday Preemo﹗點呀,呢一年係咪好開心呢?每日一起身,第一眼就望到Dadidi Mamimi,第二眼就望到Don Don,跟住就開始你嘅食玩瞓日程,日日都有得食Mamimi用心製作嘅美食,日日都有我哋陪你玩唔同嘅遊戲,陪你爬去呢度爬去嗰度,陪你一齊古靈精怪,陪你大笑陪你大哭,過咗充實嘅365日,令你肥肥白白,成個小巨人咁。差啲唔記得,仲陪你唱歌跳舞添!好啦,嚟緊嘅日子,我哋一齊周圍跑,舞照跳!Love you﹗」

關宛珊則表示︰「今日好特別,我哋個完美嘅BB仔一歲生日,亦都係我哋一家人認識一週年嘅日子~ 呢一年好攰好攰...但前所未有咁幸福歡樂~凌晨12點要拖拖手錫錫面仔...全日都帶住緊張興奮嘅心情...等到下午去製造兒時回憶 - 影一歲相~  玩下玩具、影下靚相、切下麵包塔...簡簡單單咁度過~  我哋會陪住你成長...請你繼續愛笑愛搞怪...繼續走你嘅諧星路線~ Dadidi Mamimi DonDon always love you﹗」

(即時娛樂)