阮小儀因呂爵安而回春兼瘋狂追星 曾跟森美不和 各講壞話 (18:00)

文章日期:2022年04月14日

ViuTV節目《晚吹─有酒今晚吹》下周一(18日)晚播出第101集,邀請到阮小儀擔任嘉賓,與主持品嘗來自本地酒廠的氈酒。幾杯下肚後的小儀爆料,指跟她最多爭執的拍檔一定是森美,尤其是他受情緒病困擾的時候,2人衝突更為嚴重。

小儀說:「嗰陣時做好多嘢都會令佢好嬲,無論係On Air定背後都會話你,嗰時我唔明發生乜事,有時仲會同幕後同事講壞話同吐苦水,但係依家終於明。」

她開玩笑指如果自己會落地獄的話,原因一定是歸咎於森美:「比如佢結婚同生小朋友,我係好早知,但係記者問我嘅時候,一定要幫佢講大話隱瞞,如果講大話會落地獄嘅話,我落地獄嘅原因一定係佢。」

小儀自爆成為MIRROR成員Edan(呂爵安)Fans的心路歷程。她坦言雖然《全民造星》時欣賞Edan才華,但因當時覺得對方樣子好奇怪,所以並沒有加倍留意。直至《全民造星II》時,才正式成為「爵屎」(粉絲暱稱),小儀笑言:「嗰陣覺得Edan呢個人好全面,同埋個樣好番啲,開始順眼,就慢慢留意佢多咗。」

小儀表示Edan的出現令她再次回春,陷入年輕時瘋狂追星狀態:「Edan嘅出現令我feel到自己好唔同,所有後生嘅荷爾蒙出晒嚟,直頭係回春呀。」小儀又指雖然姜濤亦令她有回春感覺,但未能如Edan般令她雀躍瘋狂。

(即時娛樂)