MC $oHo & KidNey孖譚仔女團合唱《夢想成真2022》 (18:12)

文章日期:2022年04月14日

「譚仔女聲合唱團」(譚仔女團)聯同組合MC $oHo & KidNey,炮製hip hop單曲《夢想成真2022》,歌詞由MC $oHo和KidNey的獨白開始,以黑色幽默方式細訴香港市民在疫情前的夢想,包括「返工唔使塞車」、「唔使返咁多工」及「日日留喺屋企」等,然後疫情令他們夢想成真,但他們沒有想過「許願嗰陣冇諗過搞成咁」,更改變了一般人的生活模式和帶來「希望在明天,明天去咗邊」種種苦况。

就在失意時,譚仔女團rap住「Don't驚慌,心情好自然健康」、「世界係難撈 唔難就唔使你嚟撈」、「我信你一定做到,努力上位係呢鋪」,為二人打氣。2人終明白,既然「控制唔到風雨停唔停」,那便繼續「認真許願」,「無論路程幾遠都要為夢想『而付』出」及「留得青山在 咁樣先為『之忍』耐。」MC $oHo及Billy Choi將歌詞內融入了「譚仔話」:「而付」(魚腐)及「之忍」(豬膶),令這首歌充滿譚仔味。

MC $oHo和KidNey希望透過這次創作,為香港人帶來正能量:「我們曾形容前作《係咁先啦!》是文學作品,因為明明沒有片字有關移民,仍能引起大家對移民的想像。這次《夢想成真2022》更是文學作品:蘇軾的《定風波》便有『一蓑煙雨任平生』、『也無風雨也無晴』的曠達超脱想法,我們希望hip hop能夠將這份正能量更廣泛、更順耳地刻在香港人心上,持續為大家打氣。」

(即時娛樂)