「教主」盧瀚霆自爆拍ViuTV新劇 兼首次擔任新歌MV導演 (19:30)

文章日期:2022年04月14日

MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)今天(14日)接受鄭裕玲(Do姐)視像訪問,身為廣告寵兒的Anson Lo被Do姐問到手上有幾多廣告時,他說:「都唔係好知,最近出咗兩個廣告,一個同按摩椅,一個同風筒髮夾。(屋企唔使買嘢?)都係嘅,化妝品禮品包畀化妝師佢哋用。」

Anson Lo表示已習慣睡得少,最多只是8小時:「啲人放假瞓10小時,我瞓唔到咁長,放假想早起身,唔想嘥假期,想陪吓隻狗Amber,同埋陪媽咪食飯。」

Anson Lo最近籌備新歌,稍後入劇組拍ViuTV新劇,「演員list我未聽到好confirm,大家到時睇就知。(公司叫你拍?)通常我都聽話,公司approve的話,我一定say yes,不過都要睇劇本,同演員夾一夾,拍戲同拍劇我都係新人,靠圍讀同開會了解多啲,我拍戲最擔心唔連戲,開會前問清楚故事大綱」。

他透露下首新歌MV決定自己擔任導演,並興奮說:「未試過,好興奮,唔單止係構思,就連book嘢都落手落腳參與,我要負責揀場地、美術物料,以往參與度係故事大綱,今次連啲質地、色tone都一齊參與,參與度比以往高……一直合作MV導演係水哥,嚟緊4度合作,今次做導演學多啲嘢,都要搵多啲人幫手,同水哥合作。(壓力大?)同我嘅幻想都OK,就算唔係做導演,我都好緊張,拍完一個Take會睇playback同畀意見,應該同平時嘅自己唔大分別,但會壓力大嘅,因為平時有得唞,今次冇,但呢件事好好玩,成個架構100%自己想要畫面,好有滿足感。」

有指他將跟李施嬅合作拍新戲《重慶大廈》,他只說:「公司同電影商洽談中,無論係任何cast未係100% confirm,呢個題材我好鍾意,鍾意睇喪屍片、horror嗰啲,會好興奮,我終於拍一啲成日追住嚟睇嘅戲。(只有你confirm?)未㗎,所有人都未confirm,公司有提過呢部電影可能性。(你心急話畀人聽?)唔係我主動講,係記者主動問起,但自己好興奮。」

Anson Lo透露之後2個月將會忙爆,無時間回家食飯。Do姐問他是否瘦了?Anson Lo反應甚大說:「真係㗎?我應該係肥咗。(增肥成功?)但我塊面唔會肥。(個身厚了些?)今年1月拍電影時食少好多嘢,最瘦得126磅,著任何衫撐唔起,所以有增肥慾望。(喜歡肥或瘦?)我鍾意厚實啲。(滿意?)自己目標內,變咗正常人身形。(易肥易瘦?)唔易肥,但好易瘦,兩日唔食澱粉質,會瘦3、4磅。」

(即時娛樂)