與Ivy@COLLAR入圍競逐「全球百大俊男美女」 強尼分享3大領悟 (13:12)

文章日期:2022年04月16日

美國網站TC Candler連日來公布「全球百大俊男美女2022」正式入圍名單,最新公布的入圍者包括有「ViuTV一哥」外號的強尼、被封「仙氣女神」的ViuTV女團COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So)及台灣藝人許光漢。

強尼在社交平台發文講入圍感受︰「嗱~ 呢單嘢,先唔理內容係選乜都好,我得出以下三個可能性同領悟:1. 做咗咁多年,知道原來真係有人會鐘意自己,默默咁支持,甚至為你去做啲傻嘢,就好似呢壇...... 個心係暖嘅,多謝你哋。(Fan-Page admin已自首話唔關佢事,仲話原來佢都有同路人)。2. 有班老友,話想整蠱我好耐,似乎終於俾佢哋等到呢個機會啦!不過咁,就算真係俾你哋玩,我都like,因為呢份幽默都算令我有啲『飛屎』丫~ 國際級喎,Haha﹗3. 外國人嘅口味,我明喎~ 經常見啲老外攬住身邊嘅亞洲babies,好多時望完我都係『嘩』一聲㗎!咪同今次一樣囉~ 講完~大家都應該開心晒啦,咁就好喇﹗聽日一於買廿蚊牛雜食慶功!賀賀佢﹗」

(即時娛樂)