姜糖慈善應援賀「姜濤誕」 4.30包起全線電車讓市民乘搭 (15:16)

文章日期:2022年04月17日

今個月30號是MIRROR人氣王姜濤的23歲生日,而姜糖(粉絲暱稱)已着手籌辦一系列應援行動,姜濤早前在社交網表示感激粉絲為他生日和新歌應援,他呼籲將應援集資用來幫助身邊有需要的人。姜濤後援會亦響應偶像呼籲,並舉行電車慈善應援,於4月30日包起全線電單,讓市民免費乘坐一日。

據香港電車facebook表示:「我哋好雀躍地宣布得到姜濤香港後援會KeungShow HKFanClub嘅贊助,喺4月30日舉辦今年首個 #免費乘車日!#姜濤生日免費乘車日 更係史上首次由民間團體自發舉辦嘅免費乘車日!

一眾『姜糖』為咗響應偶像善心呼籲,齊心做公益嘅呢份心意,除咗為偶像送上一份別出心裁嘅生日禮物外,亦同時喺疫情下為社會各界傳遞更多愛心及正能量,為4.30呢個日子加添多份意義!」

(即時娛樂)