陳山聰靠模仿劉德華被賞識 金融風暴摧毀歌手夢 靠「左輪」突圍 (17:05)

文章日期:2022年04月19日

陳山聰接受無綫娛樂新聞台節目《星光路上》專訪,並與主持潘盈慧分享入行經歷,以及多年演藝路的苦與樂,節目於昨晚及今晚一連兩集播出。

明年便是山聰入行30周年,當年山聰是劉德華粉絲,仍然在學期間,已經常流連港台博見偶像一面;由於出現次數頻繁,連華仔也對他有印象。之後機緣巧合,山聰面試《歡樂今宵之四大天王模仿大賽》並順利入圍,為演藝路揭開有趣刺激的第一頁,「我同學臨last minute陪我坐的士上廣播道,我唱咗兩句就畀人叮,當時仲諗住玩吓咋嘛。點知兩日後真係收到入圍電話,華仔當時見到我都打咗個突」。當年山聰與華仔同台合唱《長夜多浪漫》,當年頗為英俊的山聰,年紀輕輕不但毫不怯場,且唱歌聲線激似華仔呢!

之後山聰接獲不少邀請其加入演藝圈的電話,不過遭山聰媽咪以他年紀尚輕為由拒絕:「當時我中五都未畢業,之後攤咗一段時間,華仔助手話華仔搵我,當時我仲以為華仔搵我做助手,開心到不得了。」結果華仔帶山聰見其當時的經理人,並給了山聰更大的意外驚喜:「佢話華仔想簽我,我直情呆咗,返去即刻同阿爸阿媽講劉德華要簽我!」

山聰表示當年做歌手實力不算強,故主要賣青春及賣陽光,可惜遇上金融風暴而結束僅4年的歌手生涯,「之後我上咗內地拍劇,亦係我第一次認識伍詠薇」。山聰透露處男劇集作品是《男人四十一頭家》,並笑指當年連撳個門鐘都緊張過人,相當搞笑。

由於當年演技尚未到家,山聰指上完內地拍劇後,便再沒有演藝工作找上門。為了生計,山聰放下藝人身分,轉行做過兼職sales及為本地設計師打理店舖,之後雖獲賞識試做Assistant Designer,但由於心繫演藝圈,山聰最終輾轉返回無綫,並轉戰旅遊節目主持:「嗰時我拍好多旅遊節目,幾乎一個月一個trip。」

靜待拍劇機會的山聰,憑《情牽百子櫃》「回歸」劇集拍攝,之後2009年再憑《學警狙擊》「左輪」一角成功入屋,山聰憶述當年被監製黃偉聲睇中經過,「有日我光頭同戴住超,去咗七樓同啲監製打招呼,聲哥見到我就同我講話《學警》有個角色好有發揮,我一聽到腦海已經有晒造型,就問聲哥可否畀我試吓諗造型,跟住我試完後,聲哥話『就係呢個喇』。因為聲哥一個信任,畀咗我好大發揮,嗰時開始有觀眾同監製留意我」。

(即時娛樂)