古天樂拍片發放正能量 為DSE考生打氣:人生就係「學苦」 (17:43)

文章日期:2022年04月19日

疫情肆虐下,各行各業都大受影響,影帝古天樂(古仔)拍片為大家打氣,當中的「大家」,包括社會未來的主人翁:一班於疫情中仍一直為學業奮鬥的學生。古仔表示他們及家長們在這幾年,經歷了不一樣的學年,每天、每星期也在適應當中的變化。古仔拍了一條名為「學‧苦」短片,為學生們帶來一點鼓勵,尤其即將開考的DSE考生:「大家一起加油,撐住!」

古仔在片中說:「各位同學,歡迎大家入讀呢間學府,我唔係呢間學校校長,我同大家一樣,都係呢度學生,每個人一出世,都喺呢度上堂,讀的只有一科,呢一科會有無數次考試,而呢份卷可能係歷年嚟最難答,第一條題目,就算盡咗力,都係未知點答(「如何讓疫情真正結束?」)。諗住答下一題先咩?點知係承接上題(「疫情再爆,學期如何是好?」)。之後的每一條,都唔係容易,冇得選擇的選擇題,點都計唔通的數,分析唔到的困局,再聰明再勤力的同學,都會苦無答案,呢一科就係人生,因為人生,就係『學苦』,你會學識呢個世界,唔會所有路都係易行,唔會所有門都係會開,等價付出唔一定有等價交換,但你都會學識,只要盡過力,唔一定需要考第一,或者等緊我哋的,未必係一個最滿意答案,但一定會係一個更加好的自己。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕古天樂 學‧苦 DSE考生