馮允謙7月處男個唱挑戰四面台 胸肌若隱若現 感激忠粉谷底鼓勵 (18:40)

文章日期:2022年04月20日

今年是馮允謙(Jay)出道10周年,Jay宣布將於今年7月2日至4日假九展Star Hall舉行一連3場「馮允謙Have a JAY Time 2022演唱會」,並首度挑戰四面台。今日演唱會海報曝光,一向守身如玉的Jay,激罕解開衫鈕,貼身上衣令胸肌若隱若現,非常吸睛。

他說:「今次海報拍攝,喺設計師Kenji屋企嘅花園取景,藍天白雲仲有小河流,好有大自然感覺。今次影相最大挑戰,係我前兩日同屋企人上郵輪玩,好開心,食咗好多嘢,嚟到影海報時就知驚!」Jay胸肌結實,拍攝團隊更為Fans謀福利,不停解開Jay的衫鈕,挑戰他的性感尺度:「唔知點解工作團隊個個想我騷少少胸肌?不停除我啲衫鈕,有少少尷尬,好驚啲肥膏『咇』晒出嚟!多謝攝影師好叻,搵啱角度,影到好靚!」

今年是Jay出道10周年,夢想成真舉行個唱,他非常興奮和期待,最感激一班忠粉:「最多謝係Fans,好多由我初出道就一直陪伴,畀好多鼓勵和支持,有段時間我冇自信心,甚至想放棄唔再做歌手,係佢哋無放棄我,不斷傳訊息叫我加油,成日問我幾時出歌,畀咗好大嘅力量令我堅持,我會做好今次演唱會報答佢哋。」

個唱開騷倒數尚餘70天,Jay透露正努力減磅,他說:「去年減咗15磅,但自從爸爸返咗香港同我一齊住,呢半年佢日日煮好多好好味嘅嘢畀我食,我唔食佢會嬲,作為孝順仔一定要食晒,結果重咗10磅,就嚟開騷我真係唔可以再食。」因為要排舞練歌,加上工作量大增,Jay減磅計劃順利進行中,另一挑戰是背歌詞,他笑說:「我記性唔好,要記晒啲中文歌詞要花好多時間,所以我將演唱會嘅歌放晒入playlist不停聽,瞓覺都聽,希望發夢都記得。」

(即時娛樂)