被Jeremy「霸道總裁」甫士冧暈 阿正暫忘魏浚笙:Who's Jeffrey (16:32)

文章日期:2022年04月21日

由MIRROR成員李駿傑(Jeremy)、商台DJ黃正宜(阿正)、收納執事阿橙和氣場執事JanJan主持的ViuTV新節目《GO!執!事務所》昨晚(20日)播出第3集「多貓藝術『家』」,4人去了一對同居情侶的家執屋,家裏有幾隻貓,地方夠大,光線亦充足,只是雜物很多,不少東西也亂放,未能用盡收納空間,4位主持幫他們分類執拾。

屋主阿初直認家中多雜物,而且會重複購買東西,加上本身「冇乜手尾」,無形中跌入「雜物黑洞」,買完又買或忘了將東西放的位置,阿橙說:「有時買仲快過搵。」阿初亦說:「特別係啲價錢唔算貴的嘢,好似五金工具。」阿正則表示:「好似霸道總裁:冇咪買囉!」此時在旁的Jeremy「霸道總裁」上身:「自己拎去,攞去!」冧得阿正開心拍掌大叫:「你演繹得好好,可唔可以演繹多一次?」Jeremy再次cool爆演繹:「攞去啦!」阿正則興奮表示要跟Jeremy一組:「我今日好有動力!」

此時JanJan問阿正:「你想要Jeffrey(魏浚笙)定Jeremy?」阿正搞笑說:「喺呢度梗係要Jeremy啦!Who's Jeffrey?換咗節目,當然要換埋人,係咁玩!」不過Jeremy卻向阿正派檸檬:「我決定同JanJan一組。」阿正即尷尬死撐:「可以呀,我不嬲都想同阿橙一組。」不少網民讚4位主持表現生鬼,更指阿正和Jeremy產生意想不到火花。

(即時娛樂)