《肥美人》12強誕生 Cherry膺最上鏡小姐 Dee哥勉勵佳麗:境由心造 相由心生 (23:10)

文章日期:2022年04月21日

ViuTV選美節目《肥美人》今晚(21日)播出第9集,由16位肥美人爭入12強,評判分別是阮小儀、火火、Rock Sir和Zero Sir。16位佳麗經過泳裝環節、問答環節及才藝表演,當中在問答環節,找來ERROR成員Dee哥(何啟華)和吳保錡做嘉賓。12強肥美人誕生,包括Heyman、容小姐、肥肥茵、包包、凱琪、Lezlie、阿Bui、丁丁、綺夢、「最上鏡小姐」Cherry、紅中和呀肥。「友誼小姐」Chanhnez、初賽時獲高分的洋腸、肥Yan及Vicky則出局。

在「我的選美『敢』言」環節,16位肥美人穿旗袍在台上發表參選感受,佳麗的親友亦輪流上台打氣支持,不少參賽佳麗淚如泉湧,場面感人。

嘉賓Dee哥和保錡亦有鼓勵各佳麗,當中Dee哥說:「夢想當然難能可貴,但係有代價,節目播出後你哋會收到好多批評,但你哋又忍唔住睇,同時你哋都好開心,因為會發覺身邊好多人支持你同畀溫暖你,而且你哋壓力來源嚟自標籤,肥美人呢個節目,已經係一個標籤,你哋身上只會愈來愈多標籤,好似我哋ERROR咁,我哋大把標籤,作為過來人,我只能分享一個我哋都深信價值『境由心造,相由心生』,你係肥定係美人,就睇你點做人。」

相關新聞:16肥美人泳裝爭入12強 方芷茵先拔頭籌奪友誼小姐

(即時娛樂)