莫家淦暫別《愛‧回家》北上發展 接龍保安兄弟佩服勇氣 (19:33)

文章日期:2022年04月22日

莫家淦在無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》飾演「王朝」一角成功入屋,但他將暫別劇組北上發展。他日前與劇中接龍保安部兄弟「鐵面陳」王致狄、「馬漢」衛志豪、「阿壯」焦浩軒及「張龍」黃耀煌,接受無綫娛樂新聞台節目《Star Talk》訪問,分享拍攝趣事。

39歲莫家淦談到在疫情期間因工作量減少,於是嘗試開設影片頻道,無心插柳下被經理人公司看中,對方希望他主力在內地發展。由於要離開家人一段時間,他的內心曾有掙扎,最終因一次郵輪登台經歷,讓他下定決心跳出舒適圈。他說說:「夜晚冇嘢做望住個大海,喺度諗人生茫茫,條路應該點行?收入又唔係好頂得住,之後把心一橫決定去闖一闖!」

他加入《愛.回家》劇組逾4年,「王朝」一角為人認識,他對於暫別劇組感不捨。他說:「做咗千幾集,面對咁多好對手同演員,我都學到好多嘢;但開始有啲力有不逮,覺得出去再學多啲嘢,返嚟先可以同大家比併。」兄弟們支持他的決定,並佩服他向外闖的勇氣。衛志豪說:「佢好鍾意試新嘢,又夠勇敢決斷,都幾佩服佢。」

(即時娛樂)