與姜麗文兄妹檔發展好抑鬱 姜文杰以「秦沛之子」為榮 (23:42)

文章日期:2022年04月22日

ViuTV節目《晚吹 - 有酒今晚吹》下周一(25日)有姜文杰(Benji)擔任嘉賓。姜文杰曾跟妹妹姜麗文(Lesley)組成組合「Benji and Lesley」在樂壇發展,他為此曾有一段時間對妹妹感到愧疚及自責。他說:「Lesley原本在日本NHK做主持,我拉佢返嚟搞獨立音樂,但又唔算真係有好大成就。所以嗰段時間不停怪責自己同好抑鬱。」提到Lesley早前在電視台的頒獎禮獲獎,Benji自爆激動哭得像「豬頭炳」,終於感到帶妹妹回港發展的決定沒有錯。

Benji來自演藝世家,對「秦沛之子」星二代的身分,他笑說:「如果我夠紅嘅話,其實呢啲嘢係唔會發生。呢個係我哋星二代比其他藝人都更需要認命嘅一樣嘢。」他承認初入行時被人叫「秦沛之子」會不開心,但現在卻有不同看法:「既然依家啲人都仲講緊我係秦沛個仔嘅話,即係佢到依家都仲好出名。呢樣係好開心嘅事嚟,所以我都好自豪話畀人聽佢係我爸爸。」

(即時娛樂)