指Winkie性格難人人容忍被鬧爆 Regen為言詞表達欠佳公開道歉 (17:53)

文章日期:2022年04月24日

前女團HotCha成員張惠雅(Regen)因接受電台訪問時指當年常與隊友黎美言(Winkie)爭拗,還稱未必人人容忍到Winkie有話直說的性格,結果挑起Winkie神經,被Winkie在社交網連環發文鬧爆。

Regen今日在社交網澄清︰「其實本身訪問者係問邊個同你最close同埋有無嗌交,亦都係經常畀記者問到,好似啲問題會跟到我落棺材咁。我其實係答同Winkie close啲因為Winkie好多嘢都直接講出嚟,而我係buy呢一套。我表達唔好,其實係想講好多人未必會接受咩都直接講嘅人,但係我ok佢呢個性格。」

Regen稱最近有與Winkie短訊聯絡,覺得她心態改變了,成熟了很多,很正面、很叻。她指Winkie背負很多壓力下創業,很專心做好自己的事之餘,也會主動關心其情緒,因此為自己令對方感難受而道歉。她說︰「今次訪問引申嘅嘢,就如大部分做完記者訪問後出嚟嘅標題都一樣咁驚嚇。自己唔叻講嘢,呢次當係一個契機,依家開始,所有關於組合嘅問題我都唔會再答任何嘢,呢次係最後一次回應。」

她強調︰「其實做完一首歌,應該無一個歌手係希望用八卦嘢去宣傳。唔想齋講歌嘅製作,講吓我喺餐廳整咩意粉我都仲開心啲。歌手同藝人好多時會被動地被放大好多嘢,自己都好唔想自己咁Juicy,不過就好似大家成日咁講份工包埋,一直都學習緊睇開啲同放鬆心情笑吓就算。平衡緊。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張惠雅 黎美言