MC $oHo & KidNey孖MIRROR同台Battle掀高潮 Alton甩嘴勁忟自己 (12:11)

文章日期:2022年04月25日

《CHILL CLUB推介榜 年度推介21/22》昨晚(24日)圓滿結束,當頒發「CHILL CLUB年度組合」獎之前,各組合上台表演,其間MC $oHo & KidNey唱出向人氣男團MIRROR抽水的《Black Mirror》時,MIRROR的12位成員竟然上台一齊Rap兼跳舞,掀起全晚高潮,今次兩隊難得同台表演,不少網民讚驚喜兼有氣度。

事後有份改詞的MIRROR成員王智德(Alton),在Instagram貼相抒發己見:「《Black Mirror》推出嘅第一日,我(個人)已經話Mirror都應該發揮下個小宇宙,不過因為冇好嘅時機,就...冇咗件事。

今次Chill Club,機會嚟喇飛雲,當中花姐(經理人黃慧君)話有個小使命比我,私底下比咗個行動代號『百花齊放』,意思?咪就係字面解說,最後個表演如果帶到驚喜比大家,就先要多謝公司嘅氣度,再多謝你哋嘅投入。

至於甩嘴失誤,我內心已經孭住十字架行咗轉耶路撒冷,忟自己忟到頭髮都甩(啋)...咁!唯有加快腳步,下次做好啲...始終!要攻要守 不顫抖 路仍必須走。」

(即時娛樂)