黎美言爆喊稱早想退出HotCha 暗指被Crystal傷得最深 (19:05)

文章日期:2022年04月25日

前女子組合HotCha成員黎美言(Winkie)和張惠雅(Regen)爆不和,今天(25日)Winkie聯同鍾舒漫出席網台節目《女皇課室》錄影,於現場數度爆喊,她說:「佢哋每幾年就出嚟講一次,話頂我唔順,我都頂唔順佢哋。之前我參加拳擊節目,遇到班奇怪女仔,佢哋冇撐我,我喺報道仲睇到佢哋落井下石,話我打得大力,佢哋以為講笑,其實我好介意,佢哋有冇諗過言語威力好大,會影響到我?我就快情緒病,所以要釋放出嚟,唔係扮嘢,唔想重蹈弟弟覆轍。」

Winkie表示組合HotCha出道十幾年,經常遇到杯葛、單打情况,一早已想退出,直至6年前轉型從商,避開不快的事:「有次我睇報紙,先知道佢哋約飲茶,傳我臭寸、唔應約,根本我就唔知道有約飲茶,我個樣生得惡,唔夠佢哋甜美,會比較蝕底,但我冇攻擊性,唔會用媒體力量傷害佢哋,不過可能我都帶畀佢哋傷害,所以近3年我仍然自我反省。」

對於Regen已就言語誤會公開道歉,Winkie表示接受,仍視Regen為朋友,又間接透露令她受傷最深的人是張紋嘉(Crystal)。問到不和原因?她說:「我到死後落棺材都唔會講,忍一世唔講嗰個就係贏,女人堆當中一定有問題,我哋嘅關係本來可以不只同事。」至於跟Crystal能否繼續做朋友,她說:「我哋一直冇溝通、聯絡,不過大家分別對HotCha呢個組合有美好回憶。」

Winkie指HotCha的10周年活動反應好,最近曾提議搞15周年紀念,但Regen指自己情緒不好,她本來改約對方飲茶,但因疫情而未能約成,又說:「以前嘅嘢,以為自己過到,但原來心胸未做到,可能要直到佢哋都發現自己問題,先會有和解一天。」

(即時娛樂)