MIRROR分享對紅館感覺:神聖 英雄地 里程碑 充滿夢想... (13:20)

文章日期:2022年04月26日

人氣男團MIRROR今天(26日)舉行演唱會記者會,宣布於7月25日到7月31日,以及8月2日至8月4日,在紅館舉行合共10場《MIRROR.WE.ARE LIVE CONCERT 2022》演唱會,票價分別為1280元﹑880元及480元。

12位成員清一色全白打扮,化身成12位白馬王子,亮相在西九文化區藝術公園自由空間大盒舉行的記者會,現場有不少粉絲拿着燈牌撐偶像。

司儀沈殷怡問他們對紅館有什麼感覺,姜濤簡單表示:「好大﹗」隊長楊樂文說:「我心目中嘅紅館係好神聖地方,喺嗰度開完一個演唱會,就代表有啲嘢。」邱傲然(Tiger)說:「喺我心目中紅館係一個令人好緊張嘅地方,尤其係睇完《梅艷芳》就更加緊張,我依家已經好緊張。」

陳卓賢(Ian)說:「一個神聖地方。」柳應廷表示:「我覺得去紅館大家有唔同享受,無論聽覺同視覺,乜嘢都好勁,係一個宏偉舞台。」

王智德說:「紅館喺我心目中,你入去睇你坐邊都會睇到佢哋,我哋喺入面表演,我哋點樣睇,都會見到你哋。」李駿傑說:「紅館係一個充滿夢想地方,幫好多歌手完成夢想。」陳瑞輝說:「紅館係英雄地,喺嗰度表演嘅台前幕後都係英雄。」

呂爵安說:「紅館係一個好有意義地方,係每個歌手夢想同里程碑,好期待嗰日表現。」江𤒹生說:「令人發夢嘅地方,發夢都想去到嘅地方,希望今次會畀到個好好體驗大家。」邱士縉說:「紅館個舞台一定好勁,一定會飛天遁地,期待MIRROR個舞台係咪又會飛天遁地。」盧瀚霆說:「紅館係一個存在住支持我哋嘅人,因為冇你哋,我哋唔會上到呢個地方,所以呢個舞台係屬於大家嘅。」

相關新聞:MIRROR首登紅館開騷 7月底至8月初舉行合共10場演唱會

(即時娛樂)

相關字詞﹕紅館 姜濤 盧瀚霆