MIRROR挑戰紅館四面台 畏高姜濤AK盼避過「飛船」 Tiger自爆欠方向感 (19:31)

文章日期:2022年04月26日

男團MIRROR將於7月25日起首踏紅館開演唱會,合共演出10場,勢掀撲飛熱潮。MIRROR的12位成員今天出席完演唱會記者會後,便接受商台謝茜嘉(嘉姐)主持的《叱咤樂壇》訪問,嘉姐笑言MIRROR近日亮相連串活動,以「報復式」回饋鏡粉(粉絲暱稱)。

12子各自分享心目中的紅館騷,副隊長江𤒹生(AK)表示今次是MIRROR首次挑戰紅館四面台,柳應廷(Jer)亦渴望嘗試不同舞台機關,隊長楊樂文(Lokman)則希望演唱會令觀眾看得開心:「希望帶大家一齊進入我哋世界,同大家開開心心咁玩。」

人氣王姜濤和AK向來畏高,去年他們在九展開騷,要上「飛船」近距離跟粉絲接觸,當時已令半天吊的姜濤嚇呆。嘉姐問到今次會否再有「飛船」飛入紅館?姜濤聞言即口窒窒說:「上次飛船都真係驚,今次都諗過要唔要同演唱會導演講,因為紅館會再高啲,如果再嚟一個飛船,到時睇吓點啦,可能到時我同AK會喺下面,所以今次都要諗諗先。」

AK補充說:「因為我哋開過一次會,粗略講過可能想做啲乜嘢,的而且確有諗過向高發展,但因為九展係叫二樓,紅館係山頂,個高度差好遠,咁我提議可唔可以盡量就避一避,的確有講過嘅!」在旁的王智德(Alton)則搞笑說:「MIRROR好自由㗎嘛?係咪?其實我係持贊成票,有幾高得幾高。」邱士縉(Stanley)則問AK及姜濤:「畏高點算?你哋有冇諗住點樣拆?」AK說:「加多兩條橡筋…安全帶囉!」

邱傲然(Tiger)自爆本身欠方向感:「我本身冇乜方向感,再去埋四面台,我就好驚會跳跳吓唔見晒啲人。」在旁的陳卓賢(Ian)則搞笑建議到時在紅館放指南針。

相關新聞:Edan相信ViuTV冇造馬 盧瀚霆稱軒仔好照顧MIRROR

相關新聞:MIRROR首踏紅館開騷 Lokman盼加場 陳卓賢拒騷肌演出

相關新聞:MIRROR分享對紅館感覺:神聖 英雄地 里程碑 充滿夢想...

相關新聞:MIRROR首登紅館開騷 7月底至8月初舉行合共10場演唱會

(即時娛樂)