王智德「自肥」跟女鐵騎出車 講「節目仔」焫着工作人員 耍冧謝罪 (21:45)

文章日期:2022年04月28日

由MIRROR成員王智德(Alton/王勁)主持的ViuTV節目《勁騎26》,昨晚(27日)播出第3集,今集Alton可以「自肥」,節目組找來3位「女鐵騎」跟Alton見面並分享揸電單車心得,最後再由Alton選出其中一位女生一同出車。

Alton被問到對女生揸電單車有何看法?他說:「有型同性感。(同異性出車?)冇試過,喺節目度將我頭先所講嘅嘢做晒佢。」

Alton跟其中一位女鐵騎閒聊時,他問對方為何學揸電單車,該女生說:「學電單車好型、方便,唔使好似私家車搵停車場位,同埋最緊要省錢。」之後Alton口快快問:「咁你鍾唔鍾意拍呢啲『節目仔』呀?」在場的工作人員即反應極大說:「聽到晒!」自知說錯話的Alton即耍冧講sorry,並跟writer、導演及總導演擁抱謝罪,場面搞笑,Alton續說:「我意思係我平時講嘢會用乜仔乜仔去形容。」

(即時娛樂)