《肥美人》8強誕生 Lezlie包包紅中凱琪12強止步 (23:07)

文章日期:2022年04月28日

ViuTV選美節目《肥美人》今晚(28日)宣布8強,12位「肥美人」在訓練營相處數天後,分成3隊比賽,Team A分別有Cherry、阿Bui、包包及紅中,她們跳唱《Candy Ball》;Team B成員包括肥肥茵、Lezlie、Heyman及容小姐,她們跳唱《妖女》;Team C成員包括呀肥、綺夢、丁丁及凱琪,她們跳《One Night Only》。

3位主持練美娟、駱振偉(Thor)和陳葦璇,聯同評判團的楊詩敏(蝦頭)、Rock Sir及CMgroovy評分,他們對Team C演出讚賞有加,蝦頭還睇到喊:「我未試過睇跳舞睇到喊,感受到台上表演者奮不顧身,將自己熱愛嘅嘢同我哋分享,嗰種震撼係太美麗,生命灌注表演入面,我哋需要呢啲作品。」

葦璇則說:「你哋一定係專業,因為你哋本身識跳舞,但嗰種識係要完全投入其中,想我哋接收你哋能量,我哋全部人感受到能量。」Rock Sir亦讚不絕口:「非常專業演出,跳出嚟嘅情緒同能量,完全引我入去,好似我哋跳緊舞,眼神力量太好,完全被打動。」

最後12強止步的「肥美人」包括包包、紅中、Lezlie及凱琪,娟姐對Lezlie說:「喺Camp入面你嘅情緒比較波動,大家見到你已用自己方法去控制自己,我哋好欣賞,可能往後嘅挑戰好艱巨,我哋希望你可以做一個身體健康、心靈健康嘅人。」

(即時娛樂)