呂爵安低炒影MIRROR海報 聞魯庭暉一句話即道歉 (15:00)

文章日期:2022年04月29日

MIRROR成員呂爵安(Edan)向來沒偶像包袱,喜感十足。MIRROR日前宣布7月舉行紅館演唱會,宣傳海報中的12子個個「Chok王」上身,但Edan竟然以「低炒」的新角度觀看海報中的自己,以及隊中兩位人氣王姜濤、盧瀚霆(Anson Lo)。他在社交平台上載以其新角度拍攝的MIRROR海報片段,被「低炒」的他及Anson Lo齊齊變得鼻大眼細,姜濤就分別不大。

Edan說︰「『用新角度欣賞Poster』有冇試過低炒Poster?包保即刻變靚仔!#玩命post #姜糖神徒唔好鬧我 #教主都仲係咁靚仔 #姜哥直情冇乜分別 #因為..... #🤣🤣🤣🤣 #一直在玩命」

姜濤、Anson Lo暫未回應,但MIRROR所屬的MakerVille行政總裁魯庭暉就對MIRROR經理人花姐(黃慧君)留言︰「下次個MV,請根據呂生呢種偏好嘅Art Direction拍佢。」Edan驚到立即道歉︰「對唔住魯生,小的只是玩玩而已,懇求從輕發落🙏🏻。(今鋪真係玩命)」

(即時娛樂)