360秒人生課堂|吳香倫曾患皮肌炎感氣餒:當初覺得好無助... (16:54)

文章日期:2022年04月29日

由林盛斌(Bob)主持的《360秒人生課堂》昨晚(28日)演講嘉賓為現年34歲的抗癌勇士張嘉耀,特邀旁聽嘉賓則為吳香倫。

張嘉耀在8個月前證實患上淋巴癌第4期,由於張嘉耀生活節制檢點,不煙不酒之餘更勤做運動,兼控制飲食,故此得悉患病一刻,令他大受打擊:「細個時好多大人同我講,只要你努力一定有回報,所以我一直都好努力,我係健身教練,一直以身作則,協助身邊人更加健康,但我被確診淋巴癌第4期,癌細胞仲要入咗骨髓,呢樣嘢我完全唔能夠接受,呢個就係我努力嘅回報?咁都會生Cancer?Why Me?點解話呢個世界係公平?我覺得好唔公平。」由於事件超出認知及能力接受範圍,張嘉耀選擇逃避,除了要求太太NaNa幫他保密,更一度拒絕接受治療。

幸好張嘉耀獲家人鼓勵,決定重新振作:「唔發生都發生咗,我問幾多句為什麼都返唔到轉頭。我老婆咁靚,如果冇咗我,佢孤伶伶喺呢個世上好可憐,我亦好掛住香港嘅屋企人,好想返嚟見佢哋,於是我變得好積極,我唔想死呀,我仲有好多嘢想做。」

心態決定一切,選擇接納及面對的張嘉耀,不但獲大量祝福,亦看見逆境中的曙光:「唔知大家有冇試過因為瞓得好而流眼淚,我好記得我第三次化療後嘅第二日,我瞓醒時好驚訝我瞓得咁好,一覺瞓到天光。我之前兩次化療,頭痛、嘔心、反胃、瞓得唔好...我喊住覆契爺,我瞓得好好,我活咗34年,未試過因為瞓得好而流眼淚,嗰日我呢世都會記得。」

「放棄容易,堅持困難」,因張嘉耀配合醫生指示,漸漸戰勝癌魔,走在康復路上:「我依家要打標靶,但唔使化療,對身體少啲傷害。」張嘉耀的勝仗,除了靠自己外,太太Nana亦功不可沒。Nana除了消化老公患癌噩耗,更要應付陷於情緒低谷的老公,最終Nana壓力爆煲致甩頭髮,身在澳門的Nana透過視訊重提當時情况:「我嗰刻先意識到自己有幾大壓力。」

在場的吳香倫大為感動,本身患罕見皮肌炎的她坦言,得悉自己患病一刻,同樣難以接受:「我心諗點解咁難中嘅病,都會喺我身上發生,初初我好氣餒。張嘉耀嘅故事我感同身受,當初我知道有呢個病後,我覺得好無助。」

幸好遇上好醫生兼有好老公共同渡過,令吳香倫堅持不放棄:「我初初患病仲係新婚,我唔可以要我老公咁辛苦照顧我,我覺得心態好緊要。張嘉耀心態非常好,佢冇選擇逃避,而係積極面對,已經係成功嘅開始。」

(即時娛樂)