食腦喪B|張彥博穿「孖煙囪」通街走 何廣沛為保「喪屍嘴」變「木嘴」 (17:51)

文章日期:2022年04月29日

由何廣沛﹑江嘉敏﹑朱智賢﹑林凱恩﹑陳曉華﹑郭子豪和方紹聰(奶仔)合演的無綫劇《食腦喪B》,除了搞鬼情節外,「喪B」余陽光(何廣沛飾)及莫笑春(江嘉敏飾)的感情戲亦甚有賣點。

昨晚喪B抱住笑春於街頭狂奔及碼頭情深一吻一幕,劇情甜到漏,獲網友大讚有CP感。今晚一集,喪B因過了7天食腦期限,失控變成喪屍,襲擊死對頭戴雄蒲(張彥博飾);雖然喪B的喪屍妝及動作均嚇人,不過劇情繼續搞笑,被扯爛褲的戴雄蒲更要當街穿上「孖煙囪」四處逃走。

何廣沛演的喪屍一點也不簡單,單是特技化妝每次也花逾4小時,除了要化白臉部外,為了營造Dry爆喪屍嘴,嘴部除了黐膠紙、更要塗顏料;而為免「飛甩膠紙」,廣沛化好妝後即使想飲啖水,都困難重重,不但要變「木嘴」、更要捲脷,認真辛苦。另外何廣沛頸上的血管,亦是化妝師逐條慢慢畫,每條顏色深淺更是每次跟到足。

何廣沛接受《東張西望》訪問時表示:「我就覺得冇乜唔舒服,係見到我嘅人唔舒服多啲,好多同事行過睇到都會嚇一跳!」為了演活喪屍角色,廣沛要做出大量違反人體力學的肢體動作,對此他笑言:「係難嘅,因為要運用全身肌肉,好似趷起身咁,其實一啲都唔易做,正常人係用手撐起個身,但喪屍唔係人吖嘛,所以最大困難,係點樣可以趷起身唔用手!」

(即時娛樂)