姜濤23歲生日 肥仔彭秀慧呂爵安Ig發文送祝福 (12:23)

文章日期:2022年04月30日

姜濤今天(4月30日)23歲生日,推出新歌《作品的說話》。他昨晚在社交網上載新歌MV的20秒預告片,ERROR成員保錡大讚「好有型」。

好友肥仔(梁業)、MIRROR隊友呂爵安(Edan)及彭秀慧導演,紛紛在Instagram發文向姜濤送上生日祝福。肥仔說︰「姜老師生日快樂,睇吓為師對你幾好,唔POST你啲醜照。」向來貪玩的Edan亦只分享姜濤的靚仔相,並留言︰「姜哥happy birthday﹗」

彭秀慧上載兩人的合照,相中的姜濤正在扮鬼臉,彭秀慧在他身後捧腹大笑。彭秀慧說︰「姜導,有千千萬萬個人祝你生日快樂,我就多謝你為千萬人帶來歡樂。乖乖地,身體健康,有氣有力,繼續說話。你睇相入面女子開心到outfo,叫你好地地自拍,你影咗十幾張,得呢張靚。Anyway,導演愛你﹗」

(即時娛樂)