雙生陌生人|馬德鐘一人分飾四角考演技 感激袁鎮業做「無臉英雄」 (13:32)

文章日期:2022年05月02日

由馬德鐘﹑湯洛雯﹑陳煒﹑賴慰玲和何廣沛等合演的無綫新劇《雙生陌生人》,將於今晚(2日)在翡翠台首播。

《雙生》劇由「撞樣網站」延伸出來的奇情輕鬆愛情小品,主角高收成(馬德鐘飾)是個效率高兼腦筋好的律師,收成某天發現當年深愛的前度俞風(湯洛雯飾),在「撞樣網站」尋找自己撞樣的人,內心因而泛起漣漪;另一邊廂,與收成長得像孖生兄弟般的巫祺男(馬德鐘分飾),正因遭受連環厄運陷入困境,此時祺男不但遇上集剋星與救星於一身的夏纖纖(賴慰玲飾),並捲入收成與俞風的「18年愛的漩渦」,可謂複雜中的複雜。

不過更複雜、更峰迴路轉的還在後頭,為了修補當年愛的遺憾,收成要求與祺男互換身分,但又因為陰差陽錯,二人周不時要你扮我扮你、再我扮你扮我,弄致笑話連連,嚴格來說馬德鐘一人分飾四角,演戲經驗豐富的他亦笑言很混亂:「對調咗身分仲要扮番自己,所以拍嗰陣成日要搞清楚自己有冇錯啦、有冇漏嘢啦,做出嚟觀眾接收係咪會清晰等,個思緒真係會亂,係有影響到啲腦神經嘅,我唔單止精神分裂咁簡單,直頭係失咗憶,完全唔記得呢套劇拍咗啲咩。」

談到經常要自己與自己演對手戲,馬德鐘坦言對台前幕後均是挑戰:「我兩個角色好多同場,同埋好多身體接觸,所以要用比平時多3倍時間去拍一個場口,仲要牽涉拍攝同轉妝。」

他又坦言感激替身袁鎮業的付出:「佢係無臉英雄,佢真係好好,份人好冇所謂,照樣好投入去演呢個角色,同埋我設計角色時,係想巫祺男瘦啲嘅,咁啱袁鎮業又比我瘦,咁我瘦番啲大家會似啲。」

除了劇情及角色「反轉再反轉」是一大亮點,馬神更指劇中兩大搞笑擔當,亦是劇集賣點:「我哋啲搞笑戲拍得好開心,NG就唔太多嘅,但就有真係忍唔到笑,都試過笑到大家停晒喺度,呢套劇負責搞笑有兩個人,一個徐榮、一個賴慰玲,最開心快活就係見到佢哋,希望觀眾見到佢哋都有呢個感覺。」

(即時娛樂)