余德丞離開無綫到商台開咪 孖Do姐主持《口水多過浪花》 (13:25)

文章日期:2022年05月03日

余德丞(Dickson)日前宣布約滿離巢,與無綫(TVB)結束8年賓主關係,昨天(2日)Dickson已經返新工,原來他到商台擔任《口水多過浪花》客席主持,跟鄭裕玲(Do姐)﹑迪偉和傑朱齊齊開咪,他寫道:「十年前想做嘅一件事實現了。」森美留言歡迎他加入商台,丁子朗亦留了加油emoji。

Dickson在YouTube個人頻道「余常生活」,分享首天在商台工作感受:「救命呀,我好緊張,今(昨)日第一日開咪,平時我真係口水多過浪花,但我去到《口水多過浪花》就真係一滴口水都冇,因為好緊張又驚講錯嘢,所以做節目同平時跟人吹水,完全係兩回事。

今(昨)日主要係講讀者來信,其實我覺得做得唔係咁好,因為我有太多顧慮,我好擔心我畀嘅意見係唔啱,我冇充分代入佢角色,所以我唔敢畀意見,但其實又唔係,我應該講咗我諗法先,雖然佢未必係我咁諗,但都畀多個建議佢,所以...ok,希望我會有改善,下星期一呢個環節『鄭大仙』,我係會畀多啲有用意見。

可能有人奇怪點解我會做DJ,實不相瞞,其實我喺2011年大學畢業時,我已經向商台求職,當時我申請商台一個職位空缺,係做PA(節目編導),但當年我犯咗個超級大嘅錯誤,Send email過去,我發現我串錯咗人哋個姓氏,人哋係郭先生Mr.Kwok,但我串錯Kowk,難怪冇回音,不過亦好好彩,多謝商台同Do姐,隔咗11年後我可以喺大氣電波開咪,我會繼續努力。」

(即時娛樂)