馮允謙MV分飾8角演技獲讚 成長變得敏感 解鎖搞笑潛能 (13:38)

文章日期:2022年05月03日
馮允謙MV分飾8角演技獲讚 成長變得敏感 解鎖搞笑潛能(大會提供影片,剪接:鍾偉茵)

唱作歌手馮允謙(Jay Fung)日前為新歌《Freakin' Nightmare》拍MV,連續18小時拍攝,不停變身,一人分飾輕佻外賣仔、憤怒新聞評述員、狼狽外景記者、誇張廚師、作狀魔術師、浪漫韓劇男主角、現實中無聊的自己,以及夢中有型的自己等8個角色,零演戲經驗的Jay投入角色,七情上面。

今年7月舉行首次個人演唱會的Jay,最近忙為籌備開騷練歌和健身,狀態大勇,雖然MV由清晨開始拍攝,但他愈演愈精神。為追趕拍攝進度,他自薦犧牲食飯休息時間,配合食飯盒場景,在攝影機前真開餐,邊食飯邊演戲。

之後扮演「新聞評述員」的時候,為演繹他對無稽新聞的憤怒,掃跌枱面十幾支咪高峰後,臨場加演跳上櫈指罵鏡頭的戲分;扮外賣仔時,他咬住牙籤一臉輕佻,還加插MJ舞步,導演讚他演技不錯,Jay害羞地說:「好尷尬添!」

新歌《Freakin' Nightmare》由Jay作曲,是他較少創作的趣味性風格,他說:「呢首歌比較輕快和有趣,配合歌詞和MV係一首funny嘅歌。點解係Nightmare(噩夢)?因為疫情影響到好多人嘅日常,例如面對好多規限飛唔到,見唔到屋企人和另一半,好似我咁。一年兩年,好似發噩夢,瞓醒仍然喺個夢裏面,大家都好攰。雖然係咁,仍希望積極樂觀面對,期待好快回復平常生活,大家一齊加油。今次MV用咗好多Pastel Colors(粉彩色系),希望帶出正能量、陽光氣息。」

對於演技獲讚,Jay說:「其實我唔係好演員,唔係有好好演技,不過比以前無咁怕醜,可能因為拍多咗MV,搵到方法打開自己。而且30歲後嘅我,對人生多咗唔同睇法,容易感動,變得敏感。今日呢個MV有啲時候需要誇張嘅演繹,估唔到開發咗我搞笑潛能。」

(即時娛樂)