雙生陌生人|羅毓儀首拍吻戲嗌緊張 熒幕初吻獻畀黃庭鋒 (13:32)

文章日期:2022年05月04日

馬德鐘﹑湯洛雯﹑陳煒﹑何廣沛和賴慰玲等合演的無綫劇《雙生陌生人》,今晚(4日)播出第3集。由於馬德鐘在劇中長時間要一人分飾兩角(高收成及巫祺男),故焦點落在不會劇中露面的替身「無臉英雄」袁鎮業身上;但其實《雙生》的女主角及年輕版演員陣容亦是各有吸睛之處。

劇中演高收成太太利梓楹的陳煒,及飾演心機女律師甘嘉苓的蔣家旻,大騷本錢曬身材,以高貴低胸晚裝裙亮相,靚爆鏡兼身形弗爆,48歲的陳煒面對32歲的蔣家旻,不但未顯老,且皮膚白滑,難怪獲封「凍齡女神」。

黃庭鋒、倪嘉雯及羅毓儀分別演馬德鐘、陳煒及湯洛雯的年輕版,為了突顯高收成與俞風(湯洛雯飾)年輕時的愛情,有多難捨難離,羅毓儀先後出現吻戲及牀上戲,她說:「呢個角色原本由另一位演員演,但佢後來因為某啲原因辭演,所以我接嘅時候好急,唔係好夠時間做功課,都好擔心出嚟嘅效果。今次係我第一次演愛情戲同埋有吻戲,所以好緊張,有啲位做得唔係好好,庭鋒見到會叫我放鬆啲、唔好太擔心,佢係一個好好嘅對手。」

羅毓儀透露之前同庭鋒沒有合作過,並笑言2人因為日本文化打破隔膜:「佢識日文,我又識日文,變咗有共同話題。我覺得我哋都幾有默契,溝通非常良好。」除了愛情戲,羅毓儀坦言喊戲亦是一大挑戰:「喊戲好大壓力,因為我比較新,好驚喊唔出,又唔係太收放自如,好彩劇組好照顧我,導演都有教我點入戲。」

監製阿Lam受訪時讚羅毓儀及黃庭鋒演出:「佢哋事前培養唔切感情,要邊拍邊熱身。有場室內嘅談情戲都拍咗成晚,好彩出嚟效果都OK。」

(即時娛樂)