勁騎26|Alton半裸曬肌 載沈殷怡兜風 網民笑「德仔自肥企劃」 (16:15)

文章日期:2022年05月04日

由MIRROR成員王智德(Alton/王勁)主持的ViuTV節目《勁騎26》,今晚(4日)播出第8集,向來是隊中「肌肉擔當」及「主持擔當」的Alton,在預告片中見他裸上身騷肌兼拗手瓜,今晚還有沈殷怡、曾參加《全民造星IV》的Alice(許寶恆)和Sica(何洛瑤)亮相節目,Alton更揸電單車載沈殷怡周圍去,艷福不淺,難怪有網民搞笑留言:「今集主題係《德仔自肥企劃》」、「今集王勁飾演肌肉版結他他老伯」、「今晚個集會唔會係導演仔嘅自肥狂想曲?!而王勁仔就順理成章做埋開心仔?」

昨晚(3日)播出一集,Alton則化身外賣員,嘗試揸電單車送外賣,跟專業騎兵外賣鬥送外賣,過程充滿笑料,勝負高下立見,不過Alton的表現獲網民讚賞:「王勁敬業樂業,做咩都咁投入,佢嘅說話節奏同語調,加埋長期笑笑口,真係好入屋。平時成日叫外賣,都唔知外賣哥哥姐姐咁辛苦,唔該晒」、「越來越鍾意Alton,感覺良好」、「Alton曾經送外賣經過我屋企樓下,點解唔係送嚟我屋企?」

(即時娛樂)