跟李克勤變競爭對手 炎明熹爆「火星話」:左邊係手 右邊都係手 (20:00)

文章日期:2022年05月04日

炎明熹(Gigi)在《聲生不息》首兩集表現亮麗,無論是獨唱《蜚蜚》或與楊千嬅合唱《勇》,均備受讚賞。「蜚」聲內地的Gigi,微博粉絲人數每日遞增,由節目開播前的6萬攀升至26.2萬。為了回饋樂迷支持,Gigi接受無綫娛樂新聞台及《東張西望》訪問,談及這段期間生活日常及與家人間的感人互動。

Gigi接受無綫娛樂新聞台主持王鎮泉專訪時,以特有的「火星話」節奏,分享在內地生活點滴。Gigi透露現時每天都以練歌及傾音樂為主,每天想吃什麼就吃什麼,但表演前一星期,會自動向美食say bye,甚有自制能力。

談到在《聲生》獲好評,登上微博熱搜冠軍之餘,微博粉絲人數持續上升,Gigi坦言沒想過迴響這麼大:「非常多謝大家,我會繼續努力。啲數字係咁升,真係有啲『驚變』(嚇親)我!」之後Gigi談到與李克勤由主理人變成對手時,她再拋出「火星金句」:「左邊係手,右邊都係手,所以心情好複雜!(泉叔:左邊係克勤?右邊係你?)男左女右,咁就啱喇。」

相隔2年後再有機會與家人重聚,Gigi坦言既開心又感動:「第一日接媽咪放工,媽咪喺度喊,搞到我都喊,爸爸媽媽同我講咗好多嘢,仲話我係佢哋嘅驕傲!」感性的Gigi又指今次再與家人離別時,感覺是百感交集:「本身諗住走唔會好似以前咁,因為我已經長大咗,但估唔到我仲係不斷流淚。」

談到日前在其網上直播驚喜亮相的8歲妹妹,Gigi笑言自覺與妹妹長得很相像,並自爆也傻傻分不清自己與妹妹:「最搞笑係製作組需要我小時候嘅相,點知我搞錯咗畀咗細妹張相佢哋,我一直以為係我自己嚟,直到媽咪話畀我聽我先知搞錯咗,覺得好尷尬。」

(即時娛樂)