可嵐難忘遭前夫用凍水淋醒 曾介意被標籤「單親媽媽」 (16:23)

文章日期:2022年05月07日

由林盛斌(Bob)主持的綜藝節目《360秒人生課堂》,昨晚(6日)演講嘉賓有成功走出家暴陰霾的歌手可嵐,深信女兒當自強的補習天后梁賀琪,旁聽嘉賓則為同樣曾遭受情傷問題困擾的林雅詩,以及曾被封為補習天王的無綫藝人Patrick Sir(林溥來)。 

2008年出道做歌手、現年36歲的可嵐(Colleen),曾經歷歷時4年家暴,最初為了囝囝幸福,她決定啞忍;但最後也是因為囝囝一句"No Daddy!Cannot hit Mummy",而決定離開錯的男人、與兒子重過新生活。

談到4年陰暗歲月,Colleen坦言當時每晚等前夫回家時都心慌慌,因不知對方心情是好還是壞:「嗰晚我聽到好大聲閂門聲,我心知不妙,就詐瞓一路唔出聲,佢行埋我牀邊,係咁同我講嘢我冇應,過咗一陣,佢拎住一盤凍水淋醒我,嗰刻真係好驚。」

離開前夫後,Colleen獨自肩負養大兒子使命,但由於歌手收入不穩定,經濟壓力及心理創傷,令Colleen一度情緒崩潰:「我每次都打畀同一個朋友係咁喊,有一日我朋友叫我唔好再打畀佢喊,佢話:『我話畀你聽你點解喊吖,因為你冇錢!』佢講中咗我死穴,但我只可以喊住否認,因為我覺得自己冇能力。」

面對好友愛之深、責之切,Colleen終「發奮圖強」拼命掙錢,一人做7份工的她,就連動作特技演員也做過:「我有教冲咖啡、教唱歌、做電台主持、做保險、同Marketing相關工作,甚至動作特技演員都做埋。有一日我拍完打戲,成腳都係瘀傷,返到屋企已經好夜,但我4歲囝囝冇瞓等埋我,我突然覺得好內疚,我同佢講:「Eugene對唔住,我唔係好媽咪,我冇畀到你一個好幸福嘅屋企。』阿仔當時摸住我啲瘀傷,眼紅紅咁望住我,我哋就係咁樣攬住喊,呢個畫面令我之後就算遇到任何困難,都唔會放棄。」

堅強面對逆境、成功走出陰霾的Colleen,坦言曾介意被標籤「單親媽媽」及「家暴可嵐」:「但我依家唔介意,面對家暴同單親係冇得揀嘅,但我哋可以選擇唔放棄,我冇放棄到我小朋友,我繼續畀心機好努力、好正面咁過我嘅人生。(離婚)7年喇,我依家擁有自己嘅餐飲事業、仲可以繼續做歌手同拍戲,所以關鍵係在於我哋嘅選擇。」

(即時娛樂)