鍾麗淇罕談舊愛梁榮忠 稱再見亦是朋友:唔覺得佢係壞人 (17:51)

文章日期:2022年05月07日

鍾麗淇接受由車淑梅主持的《舊日的足跡》訪問,節目中罕有提及她與舊愛梁榮忠的8年情。鍾麗淇在2008年離開無綫,外間還以為因為她不想再見梁榮忠。她解釋自己本來對工作充滿熱誠,但當時流行「飛紙仔」,對她是很大的挑戰,鍾麗淇因不明白劇情,覺得沒趣所以才離開公司。

對於前度梁榮忠,她表示:「完全冇hurt feeling,生日都會互相WhatsApp....每樣嘢都係整定,事情發生之後,試過想補救,但其實唔可以勉強,我決定要向前行。我唔會怪佢,亦唔會覺得佢做錯事,呢條係佢嘅路,但選擇就係分開行....咁樣我會覺得舒服啲,我唔知佢嘅感覺,我要行自己嘅路。再見亦是朋友,我當佢係朋友,有乜嘢需要我會盡幫,不過就從未試過。我唔會block咗佢,因為我覺得佢唔係壞人,佢係一個好人。」

(即時娛樂)