吳業坤宣布結婚:小男孩今日長大成為幸福人夫 (00:21)

文章日期:2022年05月08日

32歲吳業坤(坤哥)近日身在日本,今晚(7日)他突然在社交網宣布:「小弟結婚了!」他上載與太太合照,但一頭長髮的吳太只見到背面,身形纖瘦,坤哥一臉情深望著太太;還有他們各拿著四葉草的照片。坤哥表示關於太太的事暫時留一點空間,日後再介紹給大家認識。有網民猜吳太是否日本人?會否奉子成婚?無綫高層樂易玲發文恭賀,笑坤哥行禮時有否感動喊到眼鏡再次出霧。

坤哥寫道:「想簡單地同大家講一聲,小弟結婚了!感覺好微妙,一直都覺得自己仲係小朋友咁,唔知道幾時先叫大人,可能調番轉要比佢照顧番,但往後嘅日子,我會努力去守護,現在的我好幸福,謝謝大家一直以來嘅愛護及包容。接下黎都請繼續多多指教,最後,暫時關於她的事情都想留一點空間,日後再介紹給大家認識,謝謝大家!」

坤哥其後透過經理人公司回覆傳媒:「多謝各位記者朋友的祝福,收到晒!小男孩今日長大成為幸福人夫,往後會用男人方式向前進發,努力工作照顧好家庭,也衷心希望記者朋友能給予太太空間,讓她低調做我背後強大後盾的吳太。」

無綫高層樂易玲在社交網發文恭喜坤哥,她寫道:「第一次(2014年)幫坤哥搵星夢唱片,遭星夢娛樂拒絕;第一次成為歌手,簽約星娛樂,到記招現場力撐坤哥;第一次同坤哥車上揀Demo、第一次幫手Handmade派台歌《原來她不夠愛我》Cover;第一次坤哥贏得叱咤樂壇我最喜愛的男歌手獎,出席頒獎禮前同佢揀戰衣;第一次紅館個唱,係某日凌晨1點半,喺九龍城路邊打冷同坤哥講開紅館個唱,佢仲好疑惑咁問我得唔得㗎?我仲拍心口答佢:咩唔得?叫佢只需要唱好當晚台上的歌,其他一切我攪掂,就爆俾佢睇!同坤哥經歷過咁多個第一次後,睇住佢走進人生迷惘期,佢想要學習獨自面對,然後,佢第一次用18日完成『東海道53次』,由京都步行到東京,全程492公里,呢一份決心同毅力,令我終於第一次感覺到,坤哥大個仔了!今日,大個仔咗嘅坤哥走進佢人生另一新階段, 當然要為佢開香檳慶祝!恭喜恭喜!#終於可以大聲講坤哥結婚喇 #百年好合永結同心 #成熟是照顧身邊最愛 #行禮時有冇感動到喊眼鏡再次出霧 #當年攞完最受歡迎男歌手轉頭扮棋 #扮棋都全力以赴」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳業坤