日日媽媽好|林凱恩代媽咪出征選港姐 難忘與母同年畢業 (15:48)

文章日期:2022年05月09日

無綫昨晚(8日)播出母親節特備節目《日日媽媽好》,2015年港姐的「友誼小姐」得主林凱恩(Iris),於節目中分享與媽媽的二三事。近年憑《愛‧回家之開心速遞》演傻氣乖乖女而成功入屋的Iris,現實生活中亦同樣乖巧孝順,與媽咪情同姊妹。原來她當年參選港姐,是為了幫媽咪圓夢:「我細細個已經覺得媽咪好靚,覺得佢後生時好有氣質。到我大個,就算我化咗妝,我企喺媽咪隔籬,啲人都係話我媽媽有氣質過我,媽媽同我講,佢有諗過選香港小姐,但佢奈何要做嘢;媽咪以前讀中學時,又玩體操,又玩美術,我覺得佢(選港姐)應該勝任過我好多,佢更適合入呢行。」

問到兩母女的難忘事,Iris指是與林媽媽一起穿上畢業袍。原來林媽媽想圓夢讀大學,為了能與女兒同年畢業,林媽媽努力趕上進度,林媽媽說:「因為能夠同個女一齊戴四方帽影相,唔係好多人有呢個機會。」林媽媽與Iris最終一起穿上畢業袍,更手牽手拍了畢業照。

對於與媽咪一同完成學業,Iris笑言感覺很有趣:「我哋讀書嘅時候,身分係調轉㗎,我要寫論文,媽咪都要考試,但佢讀讀吓書會瞌眼瞓,咁我會看住佢,同埋叫佢『起身喇,冇時間喇,要交功課喇』,又會問住佢成績出咗未,感覺唔似兩母女,反而似同學。」林媽媽亦表示Iris比自己更像母親:「佢真係好孝順,佢會好緊張我,有時我冇聽電話,佢就問我做乜唔聽電話,你去咗邊?」 

另一次令Iris難忘又感動的經歷,是與媽咪去日本旅行時,因自己安排失當,行程排得太緊密,連累媽咪要吃便利店食物果腹而感內疚;當時林媽媽一句回應,讓Iris暖在心頭,「我同媽咪講對唔住,因為我編排得唔好,搞成你咁。我媽咪就話『唔緊要喎,我覺得好好食,好開心呀』,媽咪係我最好嘅旅行伴侶」。

(即時娛樂)