日日媽媽好|郭子豪講母親即變喊包 陳曉華最愛攬實媽咪午睡 (16:13)

文章日期:2022年05月09日

無綫昨晚(8日)播出母親節特備節目《日日媽媽好》,由余安安、羅敏莊及鄭衍峰擔任主持。節目請來多位媽媽級嘉賓、藝員、「後生仔」及《聲夢傳奇》畢業生等,與觀眾分享與媽媽的難忘事。

郭子豪、蘇韻姿、陳曉華及黃嘉雯在節目中表現感性一面,平日看似硬淨貪玩的郭子豪,只要提起母親便會熱淚盈眶,更曾數度哽咽至說不下去;當他聽到其他人分享與母親開心及感人事件時,又會一直拭淚,鐵漢柔情。

陳曉華(Hera)跟媽咪關係較為特別,因2人屬於「愛在心裏口難開」類型,Hera笑言受到其他嘉賓感染,甫開口講媽咪即落淚:「可能你哋同媽咪係好好朋友,咁我同媽咪好少講嘢,但我哋好關心對方,好似韓劇咁,有時嗌交會嗌得好勁,但又要喊晒攬番住和好。我哋唔係攬頭攬頸嗰啲,又或者會傾好多偈嗰啲,我哋係唔出聲,但會好關心對方嘅關係,加上我入咗行,媽咪都好擔心同我講得多,會變咗壓力,所以變得更加少同我講嘢。」

縱然沒有把愛說出口,但Hera與媽咪盡在不言中:「有時我拍劇忙,可能會任何時候都瞓到覺,但媽咪從來唔會打開我房門,佢會攝張紙入我房,因為唔想嘈到我,而我每次起身,見到媽咪話準備咗啲蛋畀我,我就會好窩心,佢知我要減肥。」Hera又指最愛與媽咪一起睡午覺:「因為我媽咪有啲肉地、好好攬,所以我好鍾意攬住佢,我哋keep住都係靜啲。」 

相關新聞:日日媽媽好|林凱恩代媽咪出征選港姐 難忘與母同年畢業

(即時娛樂)