呂爵安貼瞓覺黑圖賀《季前賽》煞科 肥仔最震撼 姜濤依然靚仔 (12:15)

文章日期:2022年05月10日

由姜濤、陳卓賢(Ian)、呂爵安(Edan)、邱士縉(Stanley)、梁業(肥仔)、張繼聰和郭嘉駿(193)等合演的ViuTV重頭劇《季前賽》,昨天(9日)終於煞科。Edan在Instagram以另類方式賀劇集煞科,他在Ig貼了姜濤、Stanley和肥仔等睡覺「黑圖」,就連前輩阿聰都未能倖免被Edan整蠱,有網民笑稱Edan「一直在玩命」。

在眾多「黑圖」中,Edan本人的照片最安全及正常,最震撼一定是肥仔的睡姿,網民指肥仔條頸大過塊面,而肥仔、Stanley、阿聰和193都擘大口睡覺,姜濤則仍然靚仔,就連Kingjer都留言稱:「證明姜濤喺食物鏈嘅頂端。」

Edan在Ig留言:「《季前賽》今(昨)日煞科了!德仔(角色名)決定post啲眾生相比大家睇,事實證明,睡眠是很重要的。期待《季前賽》出街! #唔好諗住反擊 #我仲未出絕招 #我大把貨 #冤冤相報何時了。」阿聰也在Edan的Ig留言反擊:「咁就得啦,我都有大把相。」

(即時娛樂)