MIRROR官方歌迷會正式成立 魯庭暉戴定頭盔 盼「鏡粉」見諒 (16:43)

文章日期:2022年05月10日

人氣男團MIRROR的官方歌迷會今天(10日)正式成立,1年會籍費用為440港元,不少「鏡粉」(粉絲暱稱)登記成為「MIRO」會員。MIRO會員有迎新禮盒一份,包括會員證、專屬會徽襟章、精美立體拼圖擺設、一套12張珍藏版明信片及紀念海報,同時亦有訂購MIRROR演唱會門票的機會(視乎供應而定)、訂購MIRROR粉絲見面會門票的機會(視乎供應而定,日後部分MIRROR粉絲活動將設年齡限制)、網上訂購會員專屬商品的機會(視乎供應而定)、網上訂購MIRROR商品的機會(視乎供應而定)、MIRO會員專屬資源、訂閱MIRO會員電郵推廣訊息及訂閱MIRROR Official Fan Club電郵推廣訊息。

MakerVille行政總裁魯庭暉今午在社交網公布消息:「呢單嘢,係要戴定個頭盔先嘅。Mirror official fan club,同事研究咗好耐好耐。真係好耐。

背後嘅所有嘢,太多太多細節。太多太多嘢我哋左諗右諗,太多嘢要平衡。『如果咁咁咁就好啦』...好喇,但如果咁咁咁,又會導致另外一啲問題出現。因為呢個project同搞其他project好唔同。因為係粉絲,因為佢哋係MIRROR嘅一部分。呢件事,有血有肉。

我幾乎肯定,一路做一路會發現,有好多超唔完美嘅地方。每個部門同事都好擔心。我睇見都戥佢哋辛苦。今日(10日)終於launch。我哋會盡力一步一步改善進步。

而喺成個過程裡邊,我唯一輕鬆少少果個moment,就係聽到啲同事講話收到個welcome pack嘅樣板..佢哋一致覺得都幾靚。我心諗,喂呀,咁係因為我哋做過類似嘅嘢呀嘛。最難嗰啲logistic/expectation都未嚟料呀...但我冇講出口。

因為如果想嘗試做一啲我哋未做過嘅嘢,係會戰戰兢兢,有時候,面對呢啲未知,手裏面拎住一個實在嘅嘢,同自己講,呢part ok...再嚟第二part...再嚟第三part...心,會定。信念,會穩。所以,頭盔位,做得未夠好多多見諒。另外,喂個welcome pack 好似真係幾靚咁。」

(即時娛樂)