《Go執》阿正讚Jeremy溫柔有禮貌:拍完我都變Unicorn (19:28)

文章日期:2022年05月10日

商台DJ黃正宜(阿正)伙拍MIRROR成員李駿傑(Jeremy),以及阿橙和JanJan擔任主持的《GO!執!事務所》,上周五播出最後一集。阿正昨天(9日)在社交網貼相及撰長文抒發拍攝後感,阿正自覺幸運和好好彩:「遇上非常好嘅幕後團隊,可以Part到好正嘅夥伴一齊演出,唔單止係拍咗個節目出嚟咁簡單,仲要係拍得開心拍得滿足,係幾咁難得嘅事。」

阿正不諱言起初拍《Go執》時都有點擔心:「一嚟係,因為我平時真係唔執屋,二嚟係,執屋呢個話題俾人嘅感覺係相對靜態,怕自己會掛住執,太攰,驚演繹得唔夠有趣。點知執咗幾次屋之後,開始上手,同執事們默契多咗,同幕後溝通多咗,好自然地拍得投入咗,執得快手咗,玩得喪咗,一齊去做好一件事,感覺熱血又有愛。」

阿正又感激Jeremy:「多謝Jeremy第一個諗起我!初初擔心自己太嘈,Jeremy會頂唔順,點知熟絡咗之後,發現原來佢都相當玩得,又勁包容我,真係拎個心出嚟去溝通去做朋友,仲要勁溫柔、做事認真、有禮貌(下刪十萬句...)總之...拍完我都變Unicorn(粉絲暱稱)呀!」

之後她又分享對兩位執事JanJan和阿橙的合作感受:「@magicaljanjan(JanJan)我第一次見以為佢會好離地(冇計 因為佢真係成個人都好有貴氣),點知佢其實為人超樂於助人,幫到嘅一定幫,長期活潑開朗,Energy level仲高過我,所以好多時我執屋執到好攰,一定要搵佢傾啲無聊嘢叉叉電。

至於阿橙呢~我同大家一樣起初都以為佢係好正經,點知識落咗先至發現佢原來咁有內涵,係天然嘅冷面笑匠,成日無啦啦講一句驚為天人嘅說話,笑到我直接攤喺地,又識執屋又識(天然)搞笑,絕對係人類嘅寶藏。

同大家合作真係好開心好舒服。希望我哋一人一句『我要!』,嗌多啲之後,真係會有第二季啦!多謝大家支持《Go執事務所》,我哋有緣再見。」Jeremy也留言給阿正:「你要 好多嘢 要記得繼續要。」

(即時娛樂)