MIRROR經理人花姐呻人際關係多變化 致壓力大脾氣差 (22:56)

文章日期:2022年05月12日

MIRROR經理人花姐(黃慧君)今天(12日)在Instagram貼了一張她坐在椅子上累極休息的照片,並有感而發分享近幾年她在人際關係上的轉變:「在人際關係上,在工作上,近幾年都有好多變化,呢啲變化有好有壞,好嘅係令我眼界大開,令自己進步。壞嘅係壓力越來越大,脾氣越來越差;以前認為只要肯用力,冇嘢解決唔到,原來發現好多嘢唔係自己可以解決;以為人同人只要用真心相處,就得到和諧,原來你付出嘅未必別人會接受,甚至佢哋會假裝接受,因為你嘅位置。一直以為能改變世界嘅我,發現原來自己慢慢被世界改變。」

花姐坦言看似好灰,但她被江𤒹生(AK)的新歌鼓勵,她寫道:「好似好灰,不過《信之卷》對我係一種鼓勵。」AK留言鼓勵花姐:「一齊努力 一齊進步。」呂爵安(Edan)、COLLAR成員李芯駖及蘇芷晴,亦有留言撐花姐。

(即時娛樂)