360秒人生課堂|魯振順忍淚憶述與亡母生前3個遺憾 (19:19)

文章日期:2022年05月14日

魯振順擔任昨晚(13日)最後一集無綫節目《360秒人生課堂》演講嘉賓,1978年報讀第八期無綫電視藝員訓練班入行的他,在逾40年演藝生涯中遇過不少挫折,曾因自覺事業零起色而看不開做傻事,因此傷透了母親的心,成為與母親的第1個遺憾。魯振順說︰「喺細佬婚禮度,我屋企人圍住我問復原情况,突然間有隻又老又瘦嘅手伸過嚟捉住我,我擰轉面,見到我媽兩隻眼通紅、流咗好多眼淚...你哋話如果我死咗,係咪好不孝?」

魯振順忍淚憶述小時候因無心向學,被父親嫌棄並叫他做擦鞋仔,但媽媽堅持幫助他完成學業。魯振順說︰「我媽拖住我隻手,去求每間學校收我。當時天氣好熱,我見到我媽大汗疊細汗,佢一路行一路話,一定要勤力讀書,有知識先至有前途、先至搵到飯食,如果唔係做乞兒。我被母親一番話打動,完成了高中課程。」

魯振順後來加入演藝圈也獲母親全力支持,他感嘆:「我之所以有今日,全靠我母親。」魯振順與母親過了10年相依為命的快樂生活,但隨著母親年事漸高,他面對照顧老人的問題及壓力。魯振順說︰「我睇見我媽開始老我好擔心,佢話唔好送佢入老人院,佢死都要死喺屋企。我當時雖然好多經典角色,但好睇唔好使,掙唔到錢,自己都照顧唔到自己,我邊有能力照顧我媽?終於將我媽送咗入老人院。雖然我密集式到老人院探望母親,但彌補不了我們之間的第2個遺憾。」

2017年中秋節,魯振順媽媽急性肺炎入院,魯振順同時要開工及照顧母親,心力交瘁。他說︰「我好攰,好痛苦!終於中秋過後第4個晚上嘅11點半,當時我喺尖沙嘴拍緊外景,呢個時候我媽離開咗我,我連佢最後一面都見唔到,我覺得好遺憾。」背負3個遺憾的魯振順,含淚呼籲大家珍惜眼前人:「如果你哋父母仍在,真係好好照顧佢哋,好好愛惜佢哋,孝順佢哋。依家每年中秋,我都會抬頭望天:『媽,你過得好嗎?』」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕魯振順 360秒人生課堂