黃耀煌《愛‧回家》演張龍入屋 靠鄭則仕一番話跳出谷底 (21:26)

文章日期:2022年05月14日

黃耀煌憑在處境劇《愛‧回家之開心速遞》飾演「張龍」一角成功入屋,她接受無綫娛樂新聞台節目《星光路上》訪問,分享入行多年點滴。

現年32歲的黃耀煌入行12年,未入行前曾做過髮型屋、地產、派傳單等工作,沒有任何人生目標。直到一天在電視上看到藝員訓練班招募廣告,他決定跳出舒適圈報名投考。他憶述面試當日情況說:「我同佢哋講我真係咩都唔識,可以當我係一張白紙,畀咩我就吸收啲咩。」黃耀煌憑着「白紙論」成功吸引到監製潘嘉德注意,獲得入讀藝訓班機會。他從藝訓班畢業後,被安排到無綫娛樂新聞台做主持,3年主持經驗,令性格內向及怕醜的他變得大膽。

及後耀煌有機會接觸拍劇集,發現自己比較喜歡演戲,毅然加入戲劇組追夢。剛開始時,他只獲委派演閒角,他坦言頭一年很不習慣,收入亦不穩定,但不想家人擔心,仍堅持每個月「畀家用」:「試過窮到唔敢返屋企同出街,又試過扮返工,其實係坐喺公園度打發時間。」種種不快經歷、令他一度想放棄演藝事業,但家人無限量支持、成為他堅持下去的動力:「有一年新年同親戚食飯,有親戚講話喺電視見到我,老竇笑笑口話:『佢有排做啦,傻仔嚟㗎呢個!』之後我返到屋企諗,好想爸爸媽媽一直為我感到驕傲!」最後他眼濕濕向家人講出心底話:「希望你哋身體健康,好想我將來有機會攞獎時,可以親口同你哋講多謝。」

除了家人,黃耀煌很感恩演藝路上遇過很多好前輩,包括合作拍攝《火線下的江湖大佬》的鄭則仕(Ken哥),當時Ken哥一通電話,打救了陷入低谷的他:「Ken哥鼓勵我,叫我唔好放棄,仲叫我記低佢個電話。話劇本上、生活上有啲咩需要都可以打畀佢。我聽完電話後即時喺張牀度喊,其實佢打畀我之前嗰晚,我就係諗緊係咪要放棄,但佢打畀我之後,打消晒所有念頭!」

黃耀煌終於憑「張龍」一角成功入屋,劇中與Rebecca(沈可欣飾)的感情線獲得觀眾歡迎。他笑指「張龍」與自己真實性格相像,但剛開始時其實對角色感到束手無策,更不太適應拍處境劇的節奏:「我個人都唔搞笑,我唔知點樣做到唔咁嚴肅、又畀人覺得好搞笑。導演有一日同我講,話睇過我兩集,覺得我好小朋友,想我Man啲。我其實唔鍾意自己咁Man,做Man嘅人好辛苦。

黃耀煌續說改變演法後,在討論區看到有人留意到自己的轉變,即時覺得幾辛苦也值得。

(即時娛樂)