《雙生》收視低 無綫作出變動 馬德鐘:人生總有高低 (16:28)

文章日期:2022年05月15日

由視帝馬德鐘﹑陳煒﹑湯洛雯﹑何廣沛和賴慰玲等合演的《雙生陌生人》,開播首周收視低,只有13.5點(觀眾人數近88萬),有指無綫方面亦作出變動,翡翠台將於5月30日,會有特別新節目調動,《雙生》會由原本25集縮減至20集,25集的足本版於5月27日大結局後,安排在myTV SUPER播出。

男主角馬德鐘在劇中一人分飾兩角,花了不少心機演出,問他會否對今次變動感可惜和失望?他回覆《明報》時說:「失唔失望?人如飲水冷暖自知啦!至於收視低,人生就總有高低,不過套劇都未播完,唔能夠太早下定論㗎!我覺得公司有呢個安排,一定係好嘅安排嚟嘅,因為濃縮咗,令劇情更緊湊,唔知遲啲會唔會再剪到個電影版出嚟呢?」

馬德鐘覺得有緊湊版本也好,大家亦可透過網上看回足本版,他對這安排都幾有趣和創意:「如果我是觀眾,我一定會睇兩次,因為有2個版本,電視播的濃縮版,可以更快到肉,睇完然後再睇加長版,看看監製、導演在剪接上有何不同,又會有不同的感覺。」

相關新聞:《雙生陌生人》刪減5集提早大結局 湯洛雯表示唔失望

(即時娛樂)