炎明熹分享童年「陪瞓」童謠 披露炎母獻聲《月光光》因由 (15:12)

文章日期:2022年05月17日
炎明熹分享童年「陪瞓」童謠 披露炎母獻聲《月光光》因由(無綫網上片段,剪接:鍾偉茵)

炎明熹(Gigi)正參加歌唱競賽節目《聲生不息》,首集憑唱出已故歌手陳僖儀的《蜚蜚》成功彈出,自首集後,Gigi每場演出均備受關注。前晚Gigi偕內地歌手劉惜君合唱《念親恩》,配以炎媽媽開場獻唱的童謠《月光光》,再惹起熱話。

Gigi接受無綫娛樂新聞台主持潘盈慧訪問時,披露邀請媽媽獻聲因由:「《念親恩》係表達對父母思念嘅歌,我就諗媽咪細個係點氹我瞓覺呢?佢係唱另外一首童謠,普通話嚟嘅。媽咪話,我一聽到呢首歌就即刻會瞓着。(你親自邀請媽咪幫手唱?)係,媽咪都為咗我去唱,所以非常之開心。」

Gigi透露向團隊提議相關想法後,惜君即提議炎母唱《月光光》。Gigi邊憶述往事,邊哼了數句小時候「陪瞓」童謠,該首童謠名為《睡吧,睡吧,我親愛的寶貝》。

Gigi續指炎母錄完音後,工作人員原本為保神秘不讓Gigi「先聽為快」,幸好最終改變主意,Gigi笑稱:「如果唔係會喺現場喊出嚟!」Gigi透露還未正式演出前,已兩度灑淚,原來Gigi錄影《念親恩》前,還未動身返家探望家人,帶着相隔2年多的思念,聆聽母親的聲音,難怪Gigi表現感性:「第一次喺台上綵排時,淨係播媽咪把聲出嚟,全場好靜,我啲眼淚已經忍唔住打轉。另一次係有老師教我喺台上應該做咩動作,佢叫我諗吓媽咪嘅臉龐,諗吓媽咪喺我左手上方出現,然後伸手去觸摸媽咪塊面,之後我就喊!」

Gigi又指父母在家欣賞她演出,還錄影給她看,而她最希望的,是父母收到這份禮物後會感到開心。Gigi又指今次參加節目,其實沒有太大信心,她說:「人總係要有一點勇,要有少少自信,但又唔好太多,咁樣先可以繼續落去。」

另外,無綫和港台攜手主辦的首屆《香港金曲頒獎典禮2021/2022》,原定4月3日假九展舉行,但撞正第5波疫情爆發,兩台先後公告頒獎禮延期,再擇日子舉行。隨着疫情緩和,但頒獎禮未有聲氣,甚至有唱片公司以為會擱置,不過今天有報道指頒獎禮會今年舉行,至於遲遲未落實舉行日期,原因是希望等Gigi返港,報道指該頒獎禮的新人獎,屬Gigi的囊中物,不過由於《聲》仍在進行中,Gigi暫未有歸期,因此頒獎禮未能公布舉行日期。

(即時娛樂)