4歲「賦二代」Lucy問老竇李璨琛:你覺得MC靚唔靚仔? (19:40)

文章日期:2022年05月17日

李璨琛(Sam)和老婆梁志瑩的4歲囡囡李元元(Lucy)是張天賦(MC)的粉絲,這位4歲的「賦二代」(粉絲暱稱)今天(17日)在家收看偶像的MV,其間Lucy向老竇Sam說:「係MC唱㗎喎~你覺得MC靚唔靚仔吖?」

當時身在洗手間的Lucy媽禁不住偷笑,梁志瑩在Ig貼片並搞笑寫道:「仲要問個老豆覺得MC靚唔靚仔,你叫老豆情何以堪呢 #老母喺廁所聽到忍唔住偷笑咗一下 #當時老豆應該係心中淌淚甚至乎係淌血 #得啦全世界都知你覺得MC靚仔啦麻煩。」有網民搞笑留言:「求老豆心理陰影面積,點解老母要cut咗老豆嘅答案?」、「好想知李老豆點答Lu #女生外向」。

而MC將於6月11日在中環海濱活動空間的ARTAVERSE藝術舞台,首次舉行戶外現場音樂會,跟粉絲享受美好時光,不過MC在Ig留言兼連說4次「這不是演唱會!這不是演唱會!這不是演唱會!這不是演唱會!」

(即時娛樂)